Ukmergės r. Siesikų pagrindinė mokykla

Mokinio padėjėja Austėja Balandytė

Darbo laikas:

Savaitės dienos

Darbo laikas

Pietūs

Pirmadienis

7.20 — 17.30

13.40 — 15.50

Antradienis

7.20 — 17.30

13.40 — 15.50

Trečiadienis

7.20 — 17.30

13.40 — 15.50

Ketvirtadienis

7.20 — 17.30

13.40 — 15.50

Penktadienis

7.20 — 17.30

13.40 — 15.50

Kontaktai: tel.  +370 (340) 46 481

El. p. a.balandyte@siesikaimokykla.lt  

Mokinio padėjėjo funkcijos:

  • padėti mokiniui ar (ir) mokinių grupei atlikti su savitarna, savitvarka ir maitinimusi susijusias veiklas;
  • mokiniui įsitraukti į ugdomąsias veiklas, dalyvauti ugdymo procese, pasiruošti pamokai reikiamas priemones, teikti pagalbą pertraukų tarp pamokų metu ir t. t.;
  • padėti orientuotis aplinkoje, judėti;
  • prireikus palydėti mokinį į specialios paskirties erdves, jose užtikrinti jo saugumą;
  • perskaityti tekstą ir (ar) padėti konspektuoti;
  • padėti naudotis ugdymui skirtomis techninės pagalbos priemonėmis pagal mokytojo ar švietimo pagalbos specialisto pateiktą instrukciją, padėti mokytojui jas paruošti;
  • konsultuotis su mokyklos vaiko gerovės komisija, mokytoju, švietimo pagalbos specialistu dėl taikytinų veiksmų, kurie padėtų mokiniui įsitraukti į ugdymo procesą ir jame dalyvauti;
  • vykdyti švietimo pagalbos ir kitų specialistų rekomendacijas, instrukcijas, kurios yra nurodytos individualaus ugdymo plane;
  • padėti mokiniui elgtis socialiai priimtinu būdu, išvengti elgesio, kuris neatitinka socialinio, kultūrinio, situacinio ar fizinės aplinkos, kurioje jis vyksta, konteksto bei gali būti laikomas neįprastu, netinkamu arba trikdančiu dėl aplinkos, kurioje jis pasireiškia, (toliau – konteksto neatitinkantis elgesys) pasireiškimų, veikiant tiksliai pagal išankstinius susitarimus, pasireiškus konteksto neatitinkančiam elgesiui, padėti sustabdyti jį arba pasišalinti iš elgesį išprovokavusios aplinkos, teikti informaciją po konteksto neatitinkančio elgesio pasireiškimo, aptariant taikytų veiksmų efektyvumą su švietimo pagalbą teikiančiais specialistais;
  • pagal kompetenciją dalyvauti individualaus ugdymo plano įgyvendinimo aptarimuose;
  • bendradarbiauti su mokytojais, kitais švietimo pagalbą teikiančiais specialistais;
  • dalyvauti nacionaliniuose mokymosi pasiekimų patikrinimuose, kuriuose dalyvauja mokinys, kuriam teikiama Pagalba, juose vykdyti pedagoginės psichologinės tarnybos rekomendacijas;
  • vadovaujantis švietimo pagalbos specialistų rekomendacijomis padėti mokiniui integruotis į mokyklos bendruomenę, palaikyti draugystę su bendraamžiais, skatinti bendravimą ir bendradarbiavimą; 
  • padėti įgyvendinti individualų ugdymo planą.
Skip to content